Volgers

woensdag 28 maart 2012

"Joy is where you find it......"


"Vreugde en plezier is daar, waar je het vindt....."


Hallo allemaal,

Hello everybody,


Vandaag heb ik nog even een kaartje dat ik met dezelfde stempels gemaakt heb als de vorig twee.
Alles is niet perfect recht gestempeld zie ik, maar ik wil het idee toch even met jullie delen. Ik heb hierbij geen stempellineaal gebruikt en dat is dus ook wel te zien.

Je stempelt eerst de achtergrond met een lichte kleur watervaste inkt en 3 verschillende stempels en gewoon daaroverheen 3 kleine bloemen ook met watervaste inkt. Deze kleur je in met Tombow watercolourpencils, een beetje Stickles Stardust erop en je bent klaar.
Een snel resultaat dus en dat is ook wel eens handig.
Verder is het ook gewoon leuk om even te experimenteren.

Today I have a card for you, which I made with the same stamps as the last two.
Everything is not perfect but I wanted to share with you the idea.
I did not use a stampruler and this you can see very clearly.
But experimenting is so nice to do.

First you stamp the background with a light colour of waterresisted ink and three different stamps. Then you stamp three different mini flowers, also with waterresisted ink, over the background and colour them with Tombow watercolour pencils.
Use some Stickles Stardust and it is finished.
You have a quick result and sometimes you like that.


De stempels zijn allemaal van Hero Arts.

All stamps are from Hero Arts.




Dat was het weer voor vandaag en hopelijk gauw tot ziens.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

That it is for today and I hope to see you soon
Thanks for visiting my blog.



Groetjes Henny,

Greetings Henny.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten