Volgers

woensdag 15 februari 2012

"Happy Birthday----------"


Hallo allemaal,

Hello everybody,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor mijn dochters verjaardag gemaakt had, maar nog niet hier kon plaatsen. De stempel is van Penny Black en de tekst van Hero Arts.

Today I show you my daughters last birthday card. The stamp is from Penny Black and the text is from Hero Arts.


Alles is gekleurd met Copics en voor de hoekjes en randen heb ik ponsen gebruikt van Martha Stewart.
De takjes zijn gemaakt met een ponsje van Nellie Snellen.
Verder heb ik nog bloemen van Prima, Stickles-Stardust en wat roze pareltjes gebruikt.

Het is een lekker zoet kaartje geworden, maar het viel wel in de smaak bij mijn dochter. Dus ben ik ook weer blij.

All is coloured with Copics and for the corners and edges I used punches from Martha Stewart. The branches are made with a little punch from Nellie Snellen.
I also used flowers from Prima, Stickles Stardust and some pink pearls.
It became a very sweet card, but my daughter liked it, so I am glad too.

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en gauw tot ziens maar weer.

I hope you like this card and hope to see you soon again. Thanks for visiting my blog.


Groetjes Henny.

Greetings Henny.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten